Akta er folket!

Jag har kommit i kontakt med en efterbliven bloggare från Boden. Detta gangster´s paradise. Huliganen i fråga skriver DENNA blogg. Han är enligt min proffessionella analys fett retarded. Grabben är inte bara tappad, men också daskad, sopad, slängd, och hatad, i golvet. Ja, man kan faktiskt vara hatad i golvet. Det är när en förälder "tappar" barnet förstår ni. För när man kan spå i barnets panna att det är en riktig gaylordunge. Då finns ingen annan lösning än att bli hatad i golvet.

För att göra det roligare ska jag kopiera ett utdrag ur snubbens tillsynes fantastiskt ihopsatta meningar.

"Vi består just nu av 8 st 17-22 åringar. Som är redo för allting. Just nu under vintern kör vi hårt på våra träningar, och vi behöver mer folk till våran firma, så har ni dom rätta musklerna (Minst 120kg i bänkpress) och den rätta ilskan så är det bara att skriva ett inlägg eller 2 så får vi prata vidare, så kan jag säga träningstider, men kan berätta hur du måste göra för att komma med. Först av allt 120kg i Bänkpress, måste ha stone island kläder, och du ska vara en jävel på att slåss, för du/ni ska möta 2 av våra killar du ska klara dig i 5 minuter så kämpa för livet."

My god. Jag tror jag har en bild på honom. Vänta ska jag leta upp den, posta och publicera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0