Bättre sent än aldrig!

Grattis Danny-boy. Nu får du ligga med blivande statschefen Vickan. Som har en haka utan dess like. Men guess what? Det har ju även du. Oh Jesus min skapare. Svenska folket har väntat, och finurlige Albert av Monaco, samt alla tyska och belgiska adelstjommar, har väntat på att deras kusins kusins kusins pysslings kusins avkomma skall komma att förlova sig, och sedan gifta sig.
      Jag har bara väntat på en ENDA sak. Att dom skaffar kids! Tänk. Hur i helvete kommer dom se ut? Det är väldigt sällan en kunglig väljer en vanlig, dödlig jävel, att gifta sig med. De har ju mer gått efter kungligheter eller adelsfamiljer. Det är därför alla storstekare ser STORefterblivna ut. Hur vore det för en gångs skull om man väljer någon som inte ser lika knepig ut som en själv? För att liksom, sprida generna lite utanför de kungliga hoven. Ja nu fick ju Vickan en ärlig chans. Och jag kan inte säga att hon gjorde det bästa valet. En truckerkepsanvändande kille från .. fuckol. Nånstans. Han är ju inte fager, det är ju ett vi kan fastslå. Och deras barn, oj oj... vi kommer få handikappanpassa Svea Rike för folk med SJUKT stora hakor. Men vem vet, det kanske är någon liten romans med en "belgian blue royal" snubbe långt bak i tiden, som gör att Danny igentligen ÄR adel eller kunglig avkomma av något slag, och Vickan "RÅKAR" hitta honom, en snubbe från Ockelbo som driver ett gym i Stockholm, som sitt livs kärlek. Ja shit happens gott folk. Den dag jag kommer gråta blod, är då Daniel Westling utses till Kung i Sverige. Wow, det kommer komma som ett slag mot nötterna det. BOOM, nere för räkning. Stackars oss.



Have fun, 4eyes! Jisses vilket hakparti.


Äh, jag säger såhär jag. Madde, ring mig om du också vill ha lite vanlig medborgare! :D

Madde for the win!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0