Den ondskefulla knölen



Här är den ondskefulla bruna knölen jag stört mig på senaste 3 veckorna.
Ni ser det inte, men den är sjukt stor. Säkert som en basketboll, och lite högre också.
Nästan det häftigaste som skett idag alltså... Om man bortser från en nästan-brand och en riktig brand. Den riktiga branden var dock här i Oslo och inte jobbrelaterad. Brinner tydligen i ett hus här nere vid Vika. Mitt emot Deli de Luca. My god! Det kunde gått illa där alltså. Idag lyckades jag komma undan bra på jobbet. Inte för att det är min målsättning. Men med tanke på att jag kommer till jobbet en dag jag kan vara hemma och få betalt så borde jag ha medalj. Speciellt en dag då jag fortfarande är krasslig, och är uppsatt på 12.5 timmar. Jag lyckades ha 4 flyg. Visserligen APAflyg. Från helt hemska destinationer, där väskorna väger kassler. Folk, vad i HELVETE har ni i era väskor när dom väger så mycket? Jag har PROBLEM att få ner mer än 19 kg i en väska. Och då väger väskan 5 kg. Oh! Idag försökte jag lyfta en stång också, den var 190 cm och vägde 75 kg. Den var.... JÄVLIGT tung. Densitetslära mina vänner, densitet. Jag lyckades sova på jobbet, se Rambo 4, Den där Mary samt Jurassic Park! Riktigt bra dag! =) Haha! *onDsKeFuLL.*




Nu vet jag att om jag råkar döda någon med dessa kroppsmått. Då kommer jag vara tvungen att stycka kroppen i jävligt små bitar för att kunna flytta den. Tur att jag inte pysslar med sånt vardagligen.

Såg att jag just fått ner hela säsong 5 av the Office, och hela säsong 2 av Californication. Så... ja, ni kan ju gissa vad jag kommer göra några timmar framöver! HA DET FINT! Hoppas ni fick blommor och choklad på alla hjärtans dag. Det fick inte jag.


Kommentarer
Postat av: iNigger

Bajskorvar från en annan del av Orfanorfanorpolueous

inplastade...but why?!

2009-02-17 @ 19:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0