Det förvånar mig



Det förvånar mig att folk kan ha företag. Som från utsidan ser ut som om de drivs av 5 åringar på tjack.
DENNA sida hittade jag ett hus som var till salu för hutlösa 899.000 USD. Allt såg väldigt... fattigt ut, eller extremt nyrikt. Eller bara korkat, jag vet inte. Här var loftet fotat i alla fall. Två benhårda stolar 3.5 meter ifrån en 9" skärm. Jaha, vad säger mäklaren om man kommer in dit?
"Här kan era barn sitta på kvällarna och titta på Cartoon Network utan att ni störs där nere. Bakom stolarna har vi placerat ett bord också, så att barnen inte kan äta och kolla på tv samtidigt. Ska ni inte slå till då?"
Fett stelt om man skulle dra hem en brud och få ha den där delen av huset för sig själva. Sitta i 90 graders vinkel med båda benen stadigt på golvet och titta på en väldigt liten tv. Chipsen och drickan skulle stå på bordet bakom. Laddat för mys!

Jag gillar den där 1x1 meter träfonden. Nåt fiffigt gör den nog.

Kommentarer
Postat av: Anton

Träfonden är ju en hemlig dörr till källaren, man får nämligen en fängslad barnflicka på köpet..

2009-02-13 @ 23:20:39
Postat av: Anonym

Jahaa! Är det den så kallade Fritzl-luckan det där? Hört att det är poppis med sånna nuförtiden!

2009-02-13 @ 23:42:36
URL: http://charilaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0