Facebookgreker

Alltså, förrutom mina kusiner och släktingar i grekland som lagt till mig på Facebook, så har även en annan grupp lagt till mig. De så kallade facebookgrekerna. Dessa människor heter allt möjligt, vissa har tillochmed samma efternamn som mig. Så skriver dom i konstant i Facebookchatten "hi". Och nu, halv tre, natten mot söndag, skrev en Kyriakos "hi" till mig. Denna kille ville bli kompis med mig sa han, alltså han skrev det en annan gång. Han tyckte att jag borde komma och hänga lite mer med han i Grekland. Här nedan frågar han ifall jag är gay eller bi. Pest eller kolara, Bra eller Anus. Ja Harris, är du gay eller bi? Är det en kuggfråga eller? Jag frågar han varför jag inte kan välja straight. Så säger han något om att han tar den i prutten. Sen säger jag något i stil med att han har bråkat med sig själv. Sabbat för sig. Facebookgrek nr 2 heter Orfanopoulos i efternamn. Han sa tjena en gång. Tjena mittbena tänkte jag. Känner vi varandra? Näääääää sa han.
Okej? No more... WTF. Måste jag gå ut i grekisk tv nu och lära alla mina fellow brothers from some other mothers att Facebook är till för folk man känner? Måste vara för att albanerna vart i farten och besudlat vår genuppsättning som det finns så många förlorade själar där. Jag hoppas aldrig att ni, mina kära läsare, får facebookgreker efter er, förrutom mig då. För ni ska veta, att facebookgreker är ungefär som silverfiskar. Man tror man har en, men i själva verket är det en koloni. Och man vet inte riktigt vart man ska placera dom. Fiskar, kryp, kräk. Ja, ni förstår. Godnatt!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0