Försovning=)

Tack Big Guy. Idag gjorde du min dag. Jag försov mig 20% av arbetstiden. Skulle börjat 6, kom dit 7. Resten kan ni räkna ut själva. Men för er som är fett slow och lite retarded kan jag säga att jag slutade 11. Som straff för att jag kom sent fick jag tanka. Och jag säger såhär jag, att tanka bilen är jävligt när det är kallt ute. Tänk er att tanka 7 fordon, som går i 20 km/h, utan tak eller väggar eller något som helst skydd för vind och kyla. Tänk er att åka en låååång väg för att tanka dom också. En åt gången. Tät dimma ute, luftfuktigheten kunde man nästan känna i näsan. 1 och en halv timme var jag ute och tankade. Körde runt på flygplatsen. Kände vinden mot kinderna. Ojoj, riktigt vacker var jag. Snoret rann. Jag kunde knappt använda läpparna till att prata längre. Fingrarna vart heeelt bortdomnade, och tårna var isbitar. Sen när jag trodde att jag skulle få en brake, en liten ruggdunk och ett tack för hjälpen, då skickades jag ut att lasta Las Palmas och Edinburgh. Jag vet vem som inte gillar mig på jobbet. Men jag vet inte vem som hatar mig ovan? God, is it really you?



Lilla frosten på bensinpumpen. Var ny frost efter varje gång jag kom dit i princip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0