Gästgooglare, Rune!



Det är fantastiskt vad det finns häftiga människor där ute! En hel elefant!

Jag drömde att jag fönstershoppade utanför en tattoostudio. Slutade med att killen kom ut och frågade om jag ville ha nåt. Faan, jag kunde ju inte säga nej då jag stirrat på bilder 15 minuter. Så jag sa att jag kunde väl ta nåt... kanske en drake eller nåt. På benet tyckte han skulle bli bäst. Så han började skissa. Fan så ångest jag hade. Okej att köpa fel tröja eller skor för att man är stressad i butiken. Men ta en tatuering man verkligen inte vill ha? Så jag sa att jag helst tar 3 cirklar i nacken. Ifyllda. En stor i mitten och två små på sidan. Vet inte vad jag tänkte. Det slutar med att jag vaknar kallsvettig. Det sista jag gjorde i drömmen var att samla mod och säga "Nä vetdu? Jag ska faktiskt inte ha något!"

Drömmar kan vara konstiga.

En stor applåd till dagens gästgooglare Rune!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0