Läsarfråga!

Hej Harris! Hur orkar du leva upp till alla förväntningar? Jag klarar inte av pressen från skolan (går också sista året på gymnasiet som dig), pressen på att ha pengar, vara smal, vara en bra kompis och en perfekt pojkvän! Om jag har det tufft, hur klarar du dig då? När det inte längre bara är du som sätter press på dig utan även alla andra. Hjälp mig!

Harris svarar: Ta en och rulla en fet joint, det sa jag till min förra läsare som hade en fråga, det sa jag även till prästen som konfirmerade mig. Många katolska präster tar på pojkarna. Nej vänta nu ljög jag. Jag har aldrig konfirmerat mig.  Jag vet att man ska vara smal, och den perfekta pojkvännen, samt ha pengar. Jag har ett litet tips där också. Motionera, sluta käka BEN & JERRY med smak av dumpad och inse, att det finns inget som heter perfekt. Det heter Harris. Pengar, det löser du genom att sälja dig på gatan, och en bra kompis. Det är du genom att snacka skit vid rätt tillfälle om rätt person. Folk älskar skvaller! Nu ska jag gå och lära mig mer om vegitarianer och veganer. Tycker dom har så rätt, det är synd att djur ska behöva dö för att vi ska äta.

Förresten jag höll på glömma. Nån jävel hällde färg på min nya päls igår. Rävhalsduken runt halsen tog också lite stryk. Vart rött på tassarna. Tur att det inte kom något på skorna som är gjorde på labradorvalpar.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha orka sno blondinbellas frågor. å du........ snälla ändra textstil

2009-02-20 @ 00:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0