Läsarfråga

Hej Harris! Jag går i sista terminen av årskurs nio och nu är det så att de nationella proven ska börja. Jag är verkligen jätte nervös, eller rättare sagt jag är nervös inför alla sorters prov. Hur ska jag tackla min nervositet? Och vad är det jag borde fokusera på? Jag vet att det var ett tag sen du hade det, men skulle bli så otroligt glad om du hade något bra tips till mig. Förövrigt är din blogg bäst! =) / Sabina

Harris svarar: Ta och rulla en fet joint. Dunka in en platta med Creedenceköna. Det är mina nödtips. Funkar in dom kan du alltid prova nedanstående metoder.

FFL

Fuska för livet. Detta är en mycket beprövad metod. Precis som dom gamla goda bankrånarna sa innan The Great Train Robbery. " Ska vi åka dit, ska vi åka dit ordentligt!"
Du ska fuska så våldsamt att det innebär en direkt livsfara för dig, och folk i din omgivning. Garanterat bra avkastning.


PVP


Pruppa vid prov. Ett dunkelt skratt kommer lägga sig i salen, precis som en truckerfjärt lägger sig på Statoil efter en våldsam mängd rå lök på mosbrickan. Då släpper nervositeten.

SSS/KKK

Skicka suddet snabbt/Kasta katcuken kvickt. Här skriver du numret på frågan du inte kan svaret på. Och dina initialer. Sen skickas suddet till random snubbe efter att han bett om det. Är det en nörd som inte kan koderna som får suddet, så kommer han inte reagera. Är det din homie, så kommer han hjälpa dig så gott han kan. Beprövad och bra som fan! Även vid nationella! KKK är för övrigt det äldre namnet på metoden.


Så nu vet du hur du kan fuska och bete dig för att klara nationella galant!
Ha en bra dag, och tack för att du läser min blogg Sabina!

Kom ihåg nu alla där ute! Killar kan också! Bättre än tjejer faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0