Tips för den stressade



Nu ligger jag här till exempel och vet inte om jag är prompig eller dyngis. Ska jag pröva skita? Ska jag vänta och se. Ett tips för den som inte har tid med onödiga toalettbesök är att prompa lite lätt och efter ett tag bara känna lukten. Har utvecklat en liten lathund för detta.


  1. Prompa, prutta, fis, fjärta, möka.
  2. Lukta.
  3. Luktar det promp. Skratta.
  4. Luktar det bajja, gå på toa.

As easy as that! Så under tiden jag använt detta knep har jag lärt mig lite mer om Rube Goldberg. Fiffig jävel det där!




Kommentarer
Postat av: minaya

Mmm.. verkligen. Helt sjukt. Jag tror att det kommer en vändning inom kort dock.. inom 5år tror jag mp3an kommer dö.. och då har vi vips inte detta problem längre hehe



2009-02-18 @ 00:35:08
URL: http://minaya.blogg.se/
Postat av: minaya

Mmm.. verkligen. Helt sjukt. Jag tror att det kommer en vändning inom kort dock.. inom 5år tror jag mp3an kommer dö.. och då har vi vips inte detta problem längre hehe



2009-02-18 @ 00:35:14
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0