Creative friday<3





DAGENS VILL HA: Grandiosa, blev inte av.
DAGENS KLÄDSEL: Spalding basketshorts.
DAGENS SMINK: Jag tror jag har hittat den här listan hos någon tjej alltså...
DAGENS FRISYR: 3 mm snagg.
DAGENS HÄNDELSE: Jag sket, och det var inte ens brunt på pappret!
DAGENS LÅT: Timbuktu - Legalisera
DAGENS PLANER: Dagen är över, men de planerna som är kvar är väl att jag ska se på Greys och dela på ett paket B&J med D. som blev över i helgen. Yum. Det Kursiva har brudjäveln jag snott listan av skrivit. Vad är det med överviktiga singelbrudar, Greys, och GLASS? Kan någon berätta det? Jo, återigen, mina planer var att laga mat. Avklarat. Pasta med köttslams.
DAGENS SAKNAD: Theresé som jag inte träffat på en vecka! Saknar dig bästa <3 ( Återigen, inte jag som skrivit, men den här bruden skulle nog behöva RIKTIG saknad hon... en vecka utan "bästa Theresé..." Suck... Get a life!
DAGENS DUMMASTE: Gud, som gjorde mig så lat att jag inte orkade unna mig en pizza.
DAGENS SJUKA: Kim Jong Il, det säger väl sig självt?
DAGENS DROG: Latte. Jag hade en period när jag inte var lika kaffe-galen som alltid. Men nu är jag tillbaka. Älskade koffein säger jag bara. -åååååterigen har bruden skrivit det där. Wow... för det är SÅ mycket koffein i mjölk med kaffearomer... dumbass! Min dagens drog får nog vara rökheroin. Såg en dokumentär om det, verkade creepy.
DAGENS ROLIGASTE: Att en regnig dag är närmare än solig dag.
DAGENS FAVORIT: Fortfarande att jag sket blankt.
DAGENS KÖP: Mozarella och pesto baugette till lunch, två stycken Latte (vad var det jag sa..) och pasta till kvällens middag, Pasta & Tomatsås. - Ja vad var det hon sa? Hon är kaffeberoende. Thats it!
DAGENS GODIS: Inget! Visst är jag duktig...? Fast som ni kunde läsa ovan ligger ett paket Ben&Jerrys i frysen. SKJUT henne för fan. Hur kan man vara SÅ såld på glass? Tjockis!


Kommentarer
Postat av: Ida (Idadorable)

Haha jasså:P Naee de visste ja faktiskt inte:P

2009-06-13 @ 12:52:09
URL: http://idadorable.blogg.se/
Postat av: Sara

Håller med om dagens sjukaste efter repotaget i Cafè, har du läst de också? Fyfaaaan.

2009-06-24 @ 15:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0