Man skulle kunna tro...



Haha, jag vet varför jag jobbar till 02:30 på torsdag iaf, då jag är ledig "2" dagar efter. För att jag kommer få sova på jobbet i brist på hemtransport. Räcker ju inte med tågkort på 1500 i månaden, nu blir det extra extrautgifter också. Det mest fantastiska denna vecka är väl att jag börjar PRICK 15:00 2 dagar i rad. Så regelbundet har det nog aldrig vart.




Ja, man skulle kunna tro att jag jobbar jour på en bärgningsfirma. Men nejdå. Detta schema är mer regelbundet än oregelbunden mens, enligt många. Undrar vad min kropp tycker om mig....

"Harris, du sa ju att jag skulle sova nu? Men ska jag upp helt plötsligt? Va? Är det helg? Men jag var ju ledig förrut? Bestäm dig fan! Vadå? Ska jag jobba 5 timmar nu bara? Värt! TOTALY. Sen undrar jag vart genomsnittet på 152 timmar försvann. Har jobbat 168, 170, 156 och 156 timmar senaste 4 månaderna. Men det lär väl försvinna då vi får ny skift(o)plan, och så kommer ett nytt snitt som ska räknas ut på nästkommande 3 månadersperiod. Men självklart kommer det också suddas ut och glömmas eftersom vi efter sommaren kommer få ny skiftplan, igen. Yiiha! Back to school kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0