Mustigt!

Idag lyckades jag se fel på klockan, och gick till jobbet en timme i förväg. Irrade runt och undrade vart lagledaren var. Åkte ett varv på flygplatsen, hittade inte nåt. Sen helt plötsligt över landningsbanorna kommer två militärhelikoptrar lågt inflygande, korsar banan helt, och kör mot utlandsterminalen. Nu tänkte jag att the yanks har fått spader och utökat säkerheten kring deras få flighter från Gardermoen i form av något Special Forces som skjuter på allt som rör sig. Helikoptrarna hovrar 4 meter över marken efter varandra och drar sedan vidare mot några andra fjärrparkeringar vi har. Så landar dom, ut kliver en kille med sin ryggsäck, i civila kläder, och helikoptrarna lyfter, korsar landingsbanorna och är ett minne blott. Vem var killen? Hur tät var inte han?

If that doesn´t get you laid...



På väg hem från jobbet testade jag en tårgas. Råkade gå rakt in i dimman. Epic fail. Det var ju min dag, ni kan skippa att berätta om eran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0