Mitt namn.

Vill ni veta hur många gånger någon sagt mitt namn rätt, eller stavat det rätt?

NOLL GÅNGER

Jag borde få pengar från staten för att behöva utstå sådan verbal och textlig misshandel av mitt namn.

Det är helt sjukt. Ahmed, Muhammed, Bin Ali Sayid, det kan alla stava till. Punchanaburit, Ghandi, Oxenstierna, Schumacher och Jonsson, det kan alla också stava till. Men mitt namn måste ju vara det jag fått mest varianter av NÅGONSIN.

Det här är mina alias genom åren

  • Charlie
  • Harry
  • Harries
  • Harrys
  • Charlos
  • Charlio
  • Charlas
  • Charloas
  • Harrit
  • Hans
  • Henry Ohlsson ( Efter 10 minuters förklaring och BOKSTAVERING med det korrekta fonetiska alfabetet så lyckades det ÄNDÅ bli väldigt fel.
  • Charlis
Ja, det var väl dom jag kom ihåg jsut nu. Sen ska jag inte nämna alla felstavningar av förnamnet och varianter på efternamnet, det är skilda saker. Det här är saker jag blivit kallad för eventuellt fått hem brev/papper på med dessa namn.


Vi kör en liten skola, för er alla, från mig alla.

Vi delar upp namnet i 2 delar.

Chari - Här brukar jag säga, "som choklad, Chari". Men då kontrar folk med "Vadå? Choklari? Jag fattar inte?"...

laos - Alla vet att Laos är ett land, min andra del av namnet, alltså -laos, uttalas på samma sätt.

Så om vi skriver ihop dessa två så blir det Charilaos. Inte Charlie, Carlos, Charlios eller något annat. Det är pure dyslexia och mental retardation som ligger bakom så grova felstavningar. Det kan inte vara annat.





Vart är du på väg kvinna? In till köket med dig!




Kommentarer
Postat av: Grannen

Du glömde HARRYBOY !!!



För du har väll inte förträngt? =)

2009-06-17 @ 18:03:01
Postat av: Kines

pga denna blogg har ett glas just gått sönder. TACK SOM FAN

2009-06-28 @ 21:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0