Västkuzten



Det finns två saker man inte vill se efter att man tagit en sån här fin bild på en öl, och sedan sprätter iväg kapsylen efter mycket trixande för att väl öppna den. Det är detta:
1. Skruvkork.
2. Alkoholfri.

Jag såg nummer 2. Fyfan, jag började nästan gråta. Sånt slit, sån koncentration, för att sedan dricka läsk=(





Det fanns vegetation på det så kallade "Västkusten" också. Fjällbacka är ett riktigt grönområde, det måste jag säga.



Fåglar fanns det också. Vita, gula, oranga, alla möjliga färger. Det var en mås of doom som hade skitit framför vårt lilla basecamp också. Såg ut som nån spillt ut 4 liter vit målarfärg. Han kanske hade diarré bara... vad vet jag.

Kommentarer
Postat av: exgranne

hör av dig! Robin

2009-06-02 @ 15:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0