ICQ

Jag är ju som sagt sjukskriven. Och då måste man testa alla möjliga saker som går att göra i sin närmiljö. Min närmiljö råkar just nu bestå av helt okej lina och en dator med okej prestanda. Så jag har nu nött igenom Californication säsong 2. Halva Entourage säsong 5 samt kollat min ICQ. Det förvånar mig att jag fortfarande kan numret. 136334412. Jag har svårt att komma ihåg pinkoden till mobilen, eller koden till passerkortet på jobbet. Men ICQ koden minns jag allt. Finurligt det där. Det var i alla fall inte en käft inloggad. Vad hemskt, det var som en spökstad. Min ICQ, som blomstrade av liv för 11 år sedan, hade nu, inte en enda kontakt. Livet är hårt. Om 11 år kanske vi sitter där och spanar. På en tom lista över "Vänner online" på Facebook. Hur kommer inte det kännas? Jo som en jävla klump i magen. Haha! Godnatt.



Färgglad vägg vid Hausmansgate på väg hem från Toni Yayo och St Peter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0