Idoler och Fritzl? NÄÄÄ!

Har någon som läser detta en idol? Isåfall VEM? Skriv det bra. Va anonym. Jag vill se vad för sorts personer som lockar till sig fans! Jag själv har förmodligen aldrig haft någon riktig idol. Har autografer av random folk hemma i någon låda. Varför? Ingen aning. Hade en Indian som kom till vår skola, snackade om hur svåra tiderna var när USA kom och köpte marken. Jag tyckte bara det var fascinerande att en indian, som sa att han bodde på ett reservat, var så rik att han kunde åka runt halva jorden till kalla Sverige för att snacka engelska om hur svårt och fattigt det var för alla indianer, eller native americans, på andra sidan Atlanten. Efter showen eller vad fan det var gick vi in till omklädningsrummet, true story, det var där han hade sin ryggsäck, med papper. Gud vilken rik Indian tänkte jag. Fick en lapp. Det stod hans namn och adress. Vafan, ville han att jag skulle hälsa på hans son TikiTiki Kakamole? Hursomhelst, jag var 7 år gammal. Nu trodde jag att jag hade en Idol. Fattade sen ganska snabbt att det inte var det. När jag började digga Michael Jackson, och han var nog min enda idol EVER, till Ali sa att han var pedofil några månader senare. Fyfan. Sedan den dagen har jag inte haft någon idol. Det finns ingen människa på jorden jag skulle jaga runt, eller betala multum för att se uppträda. Ingen jag hänger upp bilder av på väggarna i mitt rum, ingen jag tänker på innan jag somnar. Oh fyfan jag kan inte koncentrera mig. Grannen gör kyckling med currysås. Fy... FAN... My... cryptonite...

Sansat mig nu... Iaf, jag har ingen idol. Det enda jag tänka mig att göra när det gäller kändisar, är att sitta ner och ta några kalla med dom. DET vore chill. Att ha någons affisch hemma, njaa.. Den funkar inte riktigt för mig. Jag är min egna idol samt mitt egna fan. Lite invecklat va? Jag vet. Precis som att Fritzl är farsa till sina barnbarn, och kvinnan som kalvat alla hans avkommor är således hans dotter. Över 3000 övergrepp kom dom fram till att det var. Enkel matematik säger mig att Josef Fritzl har fett dålig spermcount. 3000 övergrepp, mindre än 30 ungar. Suck...

Knepigt det här med text och sånt. Jag skriver ju som en jude under pistolhot. Helt onödiga grejer.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Du kanske skriver som en jude under pistolhot och sakerna är kanske inte av största vikt men vafan det är underhållande =)

2009-03-11 @ 22:07:11
Postat av: SVAR

Haha, ja det är ju huvudsaken det:D

En vacker dag... jag säger då det. En vacker dag, stora bloggpriset, "bra tidsfördriv" kommer motiveringen lyda:D

2009-03-11 @ 23:30:22
URL: http://charilaos.blogg.se/
Postat av: Elin

harris DU är min idol. haha

2009-03-15 @ 23:38:01
URL: http://elingustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0