Jag önskar jag vore mångmiljonär

Till skillnad från er skulle jag inte leva världens flashigaste liv med massa prylar om jag var rik. Anser att jag har exakt allt jag behöver. Det jag DÄREMOT skulle göra för pengarna, är att KÖPA mig före i köer och skit. Jag har världens kortaste tålamod. Internetgeneration vafan! Har skickat in papper med snigelposten för att boka tid på MR scan. Har skickat in sjukskrivning till jobbet, TVÅ STYCKEN. Fyfan, allt med snigelposten. Så mycket brev (3) som jag skickat förra veckan har jag faktiskt aldrig skickat. Fick tid på vanlig röntgen idag, efter mitt 7:e besök hos kiropraktorn. Tog för övrigt 15 jävla minuter att förklara för kärringen i telefonen vart jag bodde, samt namn, personnumer och annat tjafs. Så sjukt less på att allt ska ta sån jävla tid. FÅR NI INTE ÅNGEST NÄR NI VAKNAR ERA SJUKA JÄVLAR? 12:45 sa hon att jag hade tid. Skulle dubbelkolla tiden innan jag la på, men då var hon snabb och la på EFTER att jag hade frågat om tiden. Inget svar. Bara såddär. Vad gör jag om bilderna visar att jag har "fuckat upp" axeln, som kiropraktorn sa? Ja då har jag väl fuckat upp den! Får väl 10 återbesök där, sen skickar dom mig på thaimassage och sen avrundar dom med gruppterapi där man kastar en jävla boll till varandra och berättar om sin barndom och att farsan dricker starköl till maten. Kiropraktor hit och kiropraktor dit. Hittils verkar det som ren jävla trollerikonst. Har inte blivit ett dugg bättre i armen. Och att det ska ha tagit SJU jävla undersökningar att komma fram till det är ju bara makabert. Pengakåta jävlar.

Ena snubben sägger bara att "du har fått deg en skikkelig smæll ass!".
Den andra säger att jag har "fuckat upp axeln yao, gå och röntga den där på oslo city, där alla blattar hänger".
Den tredje, som jag träffade idag, verkar vara den enda seriösa. Första gången jag träffar honom. Han tittade och såg att jag har en rätt stor knöl på ac-leden. Och att jag förmodligen har en vätskesamling där. Någon sorts inflammation eller dyligt. Så han ville skicka på röntgen direkt. Yay. It takes 3, to make 1.

Men till rubriken, jag önskar jag vore mångmiljonär. Zlatan, IBRA, killen med snoken och skillsen! Den snubben kan trampa snett så har han 10 läkare på sig som fixar honom direkt! SÅ vill jag att mitt liv ska vara. Får jag det så kommer jag aldrig mer kräva någonting, inte ens att jag kliver upp i tid!

Vad förvånade dom skulle bli på röntgen om det visar sig att jag har en spik i skuldran, 2 gevärskulor i skallen, och en kvarglömd Yatzytärning i knäskålen. Förmodar att dom inte skulle upptäcka det. Har börjat tvivla mer och mer på vissa läkare etc. med tiden. När man var liten var läkarens ord Guds lag. Nu fattar man hur jävla mycket gissningar det ligger bakom allt. Veterinärer däremot, där har vi duktigt folk. Hittar felet på ett djur utan att kommunicera.

/ FLG

Fett lack grek.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0