Pannkakor

När man jag var liten och var sjuk fick jag oftast bestämma vad vi skulle äta. Pannkakor stod alltid på menyn vid dessa tillfällen. ALLTID. Av någon anledning mådde man bättre efter man hade ätit pannkakor än om man hade ätit kassler med broccoli. Idag efter mitt besök hos kiropraktorn, som mer och mer börjar framstå som ett alternativ till voodoo eller annat hokuspokus abrakadabra simsalabim, så gick jag till Kiwi. Fuckad meningsuppbyggnad eller hur? Dom säger att man är lärd om man kan skriva sådana, och ändå få det att se bra ut. Istället för att skriva
Idag gick jag på stan
På stan var det inge folk
Jag gick på Kiwi
Jag handla
Köpte mat

Hursomhelst, väl på Kiwi köpte jag färdiga pannkakor, i hopp om att min barndomshuskur fortfarande ska fungera.

Det återstår dock att se. Återkommer med resultat!

Har jag inte uppdaterat på 3 timmar har jag somnat, eller dött av pannkaksparalys. (en sorts hjärtinfarkt).

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Runää

mmm.. kiwi, bästa glassen ^^

2009-03-05 @ 14:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0