Pinsamhetsminister

Måndag i tre färger.

  • Förmiddag, färg BRUN: Kiropraktor, röntgen och pappersarbete. 500 spänn fattigare.
  • Eftermiddag, färg GRÖN: Lunch med Toni, fika med Toni, öl med Toni, samt kaffeprovning med Toni. 300 välinvesterade kronor.
  • Kväl, färg RÖD: Öl och nötter på 3 olika ställen. Varav jag på näst sista stället kläcker ur mig något vackert till servitrisen. Hon står och fiskar med tassarna i ett glas efter några växelmynt. Så får hon inte riktigt ner handen, varpå jag säger :Fan, nu önskar du verkligen att du var smal va?"...
2 sekunder, som känns väldigt långa, passerar, samtidigt som jag tänker på varför jag ställde en sån dum fråga.
Det stod mellan 2 alternativ, att fråga om hon ändå inte önskade att hon var anorektiker, eller att hon var riktigt smal. Av 2 dåliga alternativ tar man alltid det som är minst dåligt. Bad om ursäkt men JÄVLAR vad varm jag blev i jackan. Höll på skämmas ihjäl.


Ibland får jag till det.


Jag kanske ser full ut, men det är bara kaffe. KOAFFE.




wow wow wow wow
Handdukar på toaletten, istället för papper efter man tvättat händerna.

WOOOOOOOOW!



Kommentarer
Postat av: Vallonen ;)

Söt!

2009-03-10 @ 10:34:36
Postat av: teh toni

Väl investerade pengar hela dagen!

2009-03-17 @ 14:50:19
Postat av: matilda

Börja blogga igen plz, du är asskön, du känns inte riktigt som bloggartypen med det är ju trevligt med omväxling. Är du kvinnohatare på riktigt eller är det någon slags invecklad sarkasm mot hur dumma de där åsikterna om att kvinnor inte kan köra bil osv osv är? Något slags modernt konstverk kanske? Eller det är antagligen bögigt. Vet ej hur jag hamnade här, men har helt klart nån slags hatkärlek till dig.

2013-11-15 @ 22:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0