Privatiserad sjukvård?

Alltså, jag har hamnat hos världens mest oseriösa läkare/kiropraktor verkar det som. Dom svär och har sig. Pratar som några snubbar som skulle kunna fått sin läkarlicens online! Skickade mig till MR röntgen på ett ställe. Ska boka tid där, tar mellan 4-6 veckor. Jättekul! Det bästa är att stället jag ska röntga mig på är i en galleria. Hur i helvete? Det här verkar ju vara som i USA. Helmysko. Haha! Jaja, hoppas axeln läker innan jag ens fått en tid, och att jag kan dra tillbaka på jobbet. Klättrar på väggarna här. Läser böcker, går på stan, gör allt jag INTE borde göra.

Onkel doktor sa att jag hade fuckat upp, bokstavligen, fuckat upp, någon sorts benbit som är mellan skuldran och nyckelbenet. Bråsket där emellan har väl gått åt skogen eller fått sig en jävla törn. Det är en led där sa han, men den ska inte röra på sig mycket. Förmodligen har jag rört på den, så det ska väl injiceras sterioider där. Jag hoppas han har fel. Helt fel.

Hittade en fin bild på min vänsterarm!:D Haha! Jag och armar och axlar, jävla jelly man!



Vackert. Det är överarmen det=) Rätt av, snap it like you mean it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0