Snoppen

Disclaimer: Om mamma läser det här, blunda. Haha, annars kommer du bara ringa och säga "Haarris, skärp dig, du är 24, snart 30! I din ålder hade jag 2 barn." Men jaja, nångång trillar väl poletten ner även för mig.

Ibland när man tjillar så blir snoppen bara helt... död? Har ni märkt det nångång eller borde man kanske söka hjälp?
Ni vet, man kanske vart och sprungit eller något, så krymper den ihop, och blir kylig, sval. Man kan ju nästan tro att det är likstelhet som kickar in. Visst är det jobbigt? Sen när man försöker kicka liv i han, så är det ingen respons! Helt död, iskall. Telefonen ligger ju där brevid.
Ska man slå siffrorna? 112. "Min kompis är död. Hallå hallå."
Dom kanske kopplar mig till giftcentralen eller något bara.

Hur som helst, tycker jag det är lite småknepigt att det blir så. Armarna brukar ju inte krympa ihop, bli hårda och iskalla. Det vore ju förbluffande om dom blev det, eller hur?

Dagens goda gärning: Samlat ihop alla 50-öringar, cirka en handfull, och gett dom till en uteliggare. Ingen knarkare, ingen alkis, ingen georgisk slav, utan en uteliggare. Hans svarta, smutsiga händer tog glatt emot mynten och hela hans ansikte sken under det smutstäckta ansiktet och ovårdade skägget. Enjoy kompis! Du får mer en annan gång!

Kommentarer
Postat av: onkel doktor´n

Jag skrev tidigare ut en gel till dig sist gång du var hos mig, som jag bad dig applicera kring dina väldiga munsår. Den kan du likaså applicera på och runt din penis för att ge stimula och errigera den så att säga "döda" hud som du beskrev ovan.

Pröva detta, annars kan jag varmt rekommendera Anders Kafé; här kan du både dricka kaffe och äta kaka. Det du.

2009-03-17 @ 15:35:57
Postat av: SVAR

Ska komma ihåg det! Vart ligger detta Anders Kafé tro? :D

2009-03-17 @ 20:12:21
URL: http://charilaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0