Weekend-Weekstart

Fan, det har sina fördelar att vara sjukskriven, man slipper jobba, och man kan slappa runt och kolla på folk hela dagarna. Idag lade jag speciellt mycket märke till en dvärg som åkte skateboard.

Helgen har vart riktigt bra faktiskt. Haft besök av Elin, badassmothafuckah, nejdå, Elin är snäll, för er som inte visste. Vi har käkat mat, druckit alldeles lagom med öl och umgåts med riktiga thugz. Elins väska blev haffad inne på Café Sør. Helt sjukt, då hon satt med den mellan fötterna hela kvällen. Var dock en Boris bakom oss i medelåldern som desperatraggade på allt med puls, och han var enda människan i närheten av bordet. Så uteslutningsmetoden säger att han tog väskan.Grattis till sminket kan man väl säga! Igår var vi på skiva, som det så populärt heter, uppe på parkveien. Exklusivitet har numera blivit min vardag. Sen drog vi in på Nicol & Son, där jag förmodligen blivit så pass mycket stammgäst att annat folk kanske tror att jag äger stället.

Veckan kommer börja crappy imorgon kan jag ju avslöga. Har ett möte inbokat med kiropraktorn. Fick ett uppdrag av honom. Att köpa ett gummiband som man töjer på för att träna. Har helt missat det, så jag får fixa det när jag kommer hem till Sverige.
Ber han mig gå och köpa ett sånt så ber jag han att sluta ta betalt för 2 minuters APASIMPELT kotknäckande. En björnkram gör ju samma sak.

Har lämnat in mina förslag till vad nya äventyrsbadet ska heta i Sundsvall också!

  1. Monkey Madness & Son´s Pool Gym and Relax
  2. Soundvalley Adventure-Maximum-Collosal-Infurious-Collaboration-Schwimmenpool
  3. ut: (precis som gallerian som helt efterblivet heter "in:", fast tvärtom)

Och JAAA, justdet! Mitt bankkort är bestulet eller betappat. Nåt av dom. Första gången i HELA mitt liv jag tappar något på fyllan. Då ska det tilläggas att jag vistats i Asien närmare 3 månader med pass, kamera och kontanter på mig VARJE kväll. Makabert. Spärrat kortet och ska beställa ett nytt imorgon.

Arri!



Kanske försvann mitt kort när jag tog upp kameran för att ta detta foto?






Kommentarer
Postat av: Elin

du tappa nog korett för att du va med mig, ja är ju ganska otursdrabbad;)

2009-03-16 @ 19:42:52
URL: http://elingustafsson.blogg.se/
Postat av: SVAR

Haha, jaa, efter väskan och allt så var det väl inte mer än rätt att jag också skulle tappa nåt:D

2009-03-16 @ 20:20:19
URL: http://charilaos.blogg.se/
Postat av: Elin

ja jämställt ska de ju va;) haha

2009-03-16 @ 22:58:01
URL: http://elingustafsson.blogg.se/
Postat av: SVAR

Det är väl lika bra det! Femenist javisst!

2009-03-17 @ 00:14:51
URL: http://charilaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0