Eliten på NAV

Ringde NAV för att fixa upp lite strul. Först möttes jag av cirka 35 minuter telefonkö. Sen när det var min tur kunde dom inte hjälpa mig, för jag fanns inte i deras system, utan jag hänvisades till NAV Stovner som jag förstod det hela. Efter 10 minuter i kö där kopplas jag fram till en som är hörselskadad. Blodigt allvar, hon sa att hon var hörselskadad och inte hörde så bra, så jag ombads ringa en Berit, denne Berit var ju självklart inte lätt att få tag på heller. Men Berit kirrade biffen iaf. Berättade att dom skickat pengar till min arbetsgivare, som dom i sin tur skulle skickat till mig. Självklart har det inte funkat. Och vi har vårt älskade Digitid att tacka. Om någon som sysslar med bemanning och personal läser detta och funderar över ett personalsystem, välj då fan inte Digitid som Proffice använder. Tamejfan onödigt dåligt!



Vem fan har snott spegeln i vår trappuppgång? TATTARE!

Kommentarer
Postat av: Ida (Idadorable)

ooh, en sån spegel hade ja velat ha:)

Men de e inte ja som snott den.. skulle inte åka till Norge för att sno en spegel;P

2009-05-19 @ 13:03:58
URL: http://idadorable.blogg.se/
Postat av: Ida (Idadorable)

Haha naee du! :D En arbetslös jävel som jag har inte råd att leja kumpaner, åka till norge och sno en spegel och åka hem igen:)

2009-05-20 @ 12:02:56
URL: http://idadorable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0